Publicat în Viata

Mulțumesc 2022!

Mai sunt câteva minute și se va incheia și 2022. Un alt an de trecut pe fila vieții mele. Și ce mai an!

2 orașe care mi-au călăuzit pașii. 2 job-uri pe care le-am încheiat și început tot pe parcursul aceloraș 12 luni. Oameni vechi și buni pe care i-am lăsat cu durere în suflet, oameni buni și noi pe care i-am găsit și mi i-am transformat în vechi. Sentimente, emoții și decizii care au înglobat ultimii 10 ani de relație, vreo 6 de căsnicie… toate sunt rezultatul unui 2022 bogat și tumultuos. Virtuoz în plinătatea deciziilor pe care le-am luat și extenuant acum la final, când toate se îngrămădesc să fie trecute sub lupă.

Începem cu un loc de muncă toxic, dar cu o echipă extraordinară pe care o aveam în subordine. În februarie am luat decizia să demisionez, fără orizonturi creionate, dar cu un suflet care tângea după un sistem de valori sănătos. În mai, am început o călătorie profesională la o companie la ale cărei valori rezonau cu doleanțele mele.

Astfel, tot ceea ce a înseamnă viață în Brașov, s-a împachetat în valiză și a luat drumul Clujului.

Clujul… un oraș pe care încă îl descopăr. S-a manifestat cu o depresie în prima lună jumătate, din cauza traficului infernal, al aglomerației și al modul total diferit de viață. M-am adaptat, obișnuit, dar nu am îmbrățișat stilul de viața pe care orașul mă împinge să-l am. Nu am timp de nimic altceva decât de muncă, stat în trafic și oboseală care s-a tradus în mai multe concedii medicale decât am avut în toți anii de muncă cumulați.

Echitabil, nu? Nu!

Dar luăm partea pozitivă a mutării aici și atunci o să vorbesc de toți oamenii frumoși pe care i-am cunoscut și cărora vreau să le mulțumesc că mi-au întins brațele și m-au făcut să mă simt iubită și “omul potrivit la locul potrivit”.

Astfel, fără a mai trece în revistă pas cu pas 2022, vreau să mulțumesc fiecăruia pe care am întâlnit și care cu sau fără voia sa a jucat un rol important în scenariu anului meu.

Mulțumesc 2022 pentru fiecare clipă, descoperire și pentru ceea ce ai făcut din mine după aceste 12 luni magnifice!

2 gânduri despre „Mulțumesc 2022!

  1. Pot doar să spun … mă bucur că te-am cunoscut .
    Vei simți și vei lua cea mai bună decizie!
    La mulți ani frumoși, începând cu 2023!
    Ești un om frumos, Lori! 🤗🙏

Lasă un comentariu